Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

οταν

Oταν εισαι παιδι βρεχει χρωματα. Τα χρωματα του ενθουσιασμου, τους αυθορμητισμου, της αθοοτητας, της μαγειας, της ειληκρηνιας, του χιουμορ, της ουσιαστικοτητας, της παιδικοτητας
Οταν μεγαλωνεις λιγο, εξακολουθει να βρεχει χρωματα (παντα βρεχει χρωματα αν το θες) παρ'ολ'αυτα, πολλοι ανθρωποι συνηθιζουν ''να κρατανε ομπρελα''. Με αυτους, δεν ασχολουμαι καν, ηταν στο χερι τους να μην κρατανε ομπρελα. Καποιοι αλλοι ομως, ειχαν την ατυχια να βρισκονται οι γονεις τους εκει κοντα καθε φορα που εβρεχε χρωματα, και να τους βαζουν κατω απο την ομπρελα τους ''για να μη λερωθουν'' οποτε, δεν φταινε ακριβως αυτοι, δεν ηταν επιλογη τους. Κι αν δεν ηταν οι γονεις τους, ηταν ο παιδικος σταθμος, το δημοτικο η το γυμνασιο, η τηλεοραση, η τεχνολογια. Παρ'ολ'αυτα, εγω δεν κραταγα ομπρελα! Κι ουτε γονεις ειχα που να τους ενδιαφερει να μη λερωθω. Οποτε εφαγα ολα τα χρωματα στη μαπα, πολλες φορες, και τωρα δεν εχω με ποιον να τα μοιραστω κι ολα μου φαινονται βαρετα. Κυριως οι ανθρωποι - ειναι δυνατον να βρεχει χρωματα και να κρατας ομπρελα??? Πρωτη φορα ακουω κατι τοσο παραξενο στον κοσμο μου..αλλα..ναι..μου φαινεται περιεργο επειδη ειμαι στον κοσμο μου. Αναρρωτιεμαι αν οταν θα βρεχει τον κοσμο μου σε αυτον τον κοσμο, αυτος ο κοσμος θα κραταει ομπρελα...(?) Και καταληγω για αλλη μια φορα στο συμπερασμα οτι οι ανθρωποι δεν ειναι ετοιμοι να δεχτουν την επανασταση (δεν μιλαω καν για το αν υπαρχει περιπτωση να την επιδιωξουν - αναφερομαι στην περιπτωση που αυτη ερχοταν ουρανοκατεβατα) και οτι πιθανως σε αυτον τον κοσμο δεν αξιζει ενας καλυτερος κοσμος/αλλωστε πως να αξιζει καλυτερος κοσμος σε ανθρωπους που οταν βρεχει χρωματα κρατανε ομπρελα?
(και το ''βρεχει χρωματα'' και ''κρατανε ομπρελα'' μπορει να εχει παρα πολλες σημασιες προφανως). Ακομα κι ενας καλυτερος κοσμος να εβρεχε, αυτοι θα κραταγαν ομπρελα η οποιοδηποτε ηλιθιο προιον του καπιταλισμου σε βοηθαει να μην ''λερωθεις'', να ''προστατευτεις''.

17 σχόλια:

  1. Πολλά χρώματα "βλέπω" και άλλα τόσα επίσης.
    Καλώς ήρθες στα ιστολόγια, αν και εγώ δεν μπορώ να το λέω αυτό γιατί το δικό μου το έχω κλείσει - προσωρινά ή όχι, δεν ξέρω - και απέχω λιγάκι από εδώ.
    Δυο πραματάκια θα σου πω μονάχα. Κατ' αρχάς έχεις μεγάλο ταξίδι μπροστά σου να διανύσεις, κι αυτό είναι μέσα σε εσένα. Μέχρι να καταλάβεις ποια είσαι και στο τέλος να σε δεχτείς εσύ πρώτα και να σε δεχτούν οι όσοι κι αυτοί έχουν δεχτεί τον εαυτό τους, ας είναι και λίγοι. Μη το βάζεις κάτω, όλοι μας λίγο πολύ έχουμε περάσει από αυτά τα στάδια.
    Επίσης μια συμβουλή μου είναι να μην εγκαταλείψεις αυτό το ταξίδι στις φουρτούνες που θα βρεις μπροστά σου, γιατί εσένα θα εγκαταλείψεις και είναι το μόνο που δεν θες. Και πίστεψε με είναι πολλές οι φουρτούνες και κρατούν πολύ, ευτυχώς όμως.
    ...
    Λοιπόν αυτά προς το παρόν, κάτι άλλο στο μέλλον.
    Μια όμορφη μέρα να έχεις.
    ...
    Υ.Γ.1 μια χάρη αν μπορείς, ψάξε και βρες στη σχεδίαση να βάλεις για τα μέλη, όποιος θέλει να γίνεται.
    Υ.Γ.2 λόγω των χρωμάτων θυμήθηκα αυτό το τραγούδι:
    http://www.youtube.com/watch?v=nrpX8n8qk90 έχει χρόνια νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια χαρα!
      στην παρουσα εχω εγκαταλειψει το ταξιδι (η και μενα) απ'ολες τις μεριες, δυστυχως. παιζει να με πηρε μια απ'αυτες τις φουρτουνες και να με πηγε καπου οπου δεν κινειται τιποτα, κι εγω την αφησα, και δεν κανω και κατι για ν'αρχισει να κινειται η φαση.
      δε γαμεις, ροδα ειναι, θα γυρισει.
      (η απλα πρεπει να τη σπρωξω εγω)

      ευτυχως που κρατουν πολυ;

      *ρε ναι δεν το βρισκω αυτο στη σχεδιαση για τα μελη, αν θες πες μου πιο συγκεκριμενα!

      Διαγραφή
    2. Διάταξη > Προσθήκη gadget (όπου θέλεις εσύ) > Περισσότερα gadget (το 'χει πρώτο - πρώτο) κι είσαι οκ.
      ...
      ευτυχώς ναι, και θα καταλάβεις γιατί αργότερα.
      ...
      μια όμορφη μέρα εύχομαι!

      Διαγραφή
    3. καλημερα! νομιζω το εκανα!
      πλακα εχει που λες κατι χωρις να σκοπευεις να το εξηγησεις.

      Διαγραφή
    4. που είναι;
      πρέπει να κάνεις και αποθήκευση.
      ...
      μα κάποια πράγματα πρέπει να τα βρίσκουμε μόνοι μας, αυτή είναι η ουσία. δεν θα 'χει νόημα να σου το πω εγώ. και μπορεί να είναι και διαφορετικός λόγος ο δικός σου, απ' τον δικό μου στο "ευτυχώς" άλλωστε.

      Διαγραφή
    5. το +1 button δεν ειναι; αυτο ειναι το πρωτο και το εβαλα! δεξια, κατω απο τις αναρτησεις.

      αμα ειναι να το βρω μονη μου, θα το βρω ειτε μου πεις ειτε οχι! anyway, μου εκανε εντυπωση και θελησα να δω πως το σκεφτεσαι:) και οντως μπορει να ειναι διαφορετικος, αυτη θα ηταν η μαγεια της συζητησης πανω σ'αυτο!

      Διαγραφή
    6. όχι!
      κάνε αυτό που σου είπα:
      Διάταξη > Προσθήκη gadget (όπου θέλεις εσύ) > Περισσότερα gadget (το 'χει πρώτο - πρώτο).
      και πρόσεξε ειδικά το Περισσότερα gadget γιατί είναι καρτέλα και είναι 2η, όχι αυτή που βγαίνεις αυτόματα.
      ...
      τι εννοείς αυτή θα ήταν η μαγεία της συζήτησης;

      Διαγραφή
    7. τελικα οντως το εβαλα πριν, τωρα φαινεται κανονικα:) φχαριστω!

      ...το γεγονος οτι εσυ το σκεφτεσαι καπως τωρα, κι εγω καπως αλλιως η και ετσι, ενω στο μελλον μπορει να το δουμε και καπως αλλιως, ξες, ο διαφορετικος τροπος σκεψης που βοηθαει σε μια πιο πολυπλευρη οπτικη..:)

      Διαγραφή
  2. πρωτα απ'ολα, να σε καλωσορισω κι εγω με τη σειρα μου στα μπλογκς!
    θα δεις πολλα κουλα εδω που ουτε φανταζεσαι, αλλα εσυ να εχεις το μπλογκ σου σαν τον κοσμο σου, σαν το σπιτι σου..

    'πιθανως σε αυτον τον κοσμο δεν αξιζει ενας καλυτερος κοσμο'. το σκεφτομαι κι εγω αυτο πολλες φορες, ειδικα οταν βλεπω οτι ο κοσμος δεν εχει κ καμια προθεση να κανει κατι για να αλλαξει ουσιαστικη η δομη του, η ουσια του.
    μαλλον το μονο που εχουμε ειναι να δειξουμε ποσο ωραιο ειναι να λερωνεσαι με χρωματα και να γινεσαι.. πολυχρωμος!
    καλο σου απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καααλως σας βρηκα!
      κουλα ε; πλακα θα χει!

      να το δειξουμε, με προσοχη ομως, ολο αυτο το γκρι τριγυρω ενιοτε ρουφαει και τα δικα μας χρωματα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ έξυπνη και εύστοχη ανάρτηση. Η επανάσταση, η αλλαγή και το σπάσιμο της κανονικότητας είναι χρώμα. Και όχι ένα αλλά πολλά. Δυστυχώς όμως ζούμε στον κόσμο της ομπρέλας και της αχρωματοψίας. Η απάθεια έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Απαιτεί επαγγελματισμό. Παρ' όλα αυτά συνεχίζω να πιστεύω πως κάποτε οι άνθρωποι θα καταλάβουν πως οι "ομπρέλες" δεν είναι μέσο προστασίας αλλά μέσο καταστροφής τους. Καλοτάξιδο το μπλογκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα το καταλαβουν λες; αισιοδοξο σε βρισκω!
    θα 'θελα να μαθω που το βασιζεις αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο οτι στην παρούσα φάση αλλά και γενικότερα η απαισιοδοξία και ο πεσσιμισμός είμαι σύμβουλος της παθητικότητας.

      Διαγραφή
    2. αυτο ισχυει προφανως! παρα τ'αυτα, δεν εξηγει το οτι καποια στιγμη οι ανθρωποι θα ξυπνησουν, αυτο εννοουσα που το βασιζεις! καλημερα:)

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει κόσμος που είναι βυθισμένος στο μικροαστισμό αλλά και κόσμος που αντιστέκεται. Αν προσέξεις τους αγώνες και τα κινήματα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα τελευταία πέντε χρόνια θα καταλάβεις τι εννοώ...

      Διαγραφή