Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

αναγεννηση επειγη


<<Τέλος στην αδράνεια....Ναι!
Γιατί βαρέθηκα και σιχάθηκα..
Πρέπει να δώ κινητοποίηση... Βαρέθηκα,χάζεψα...Ναι!
Ώσπου δεν άντεξα και τρελάθηκα...Θέλω ηρεμία...Θέλω ησυχία..Ελευθερία...Ελευθερία!
Όχι άλλη φασαρία,όχι άλλη φασαρία!.............Συναισθήματα?Μηδέν!
­Μηδέν...Μηδέν...!
Γιατροί!Γιατροί!Χρήμα!
Μηδέν!
Δημόσιες κλινικές,Ι.Κ.Α,Χρήμα...Χρήμα...Χρήμα...
Παράλληλες γραμμές όλοι ίδιοι πάνω κάτω σαν κι αυτές...
Άλλες είναι ζαρωμένες και άλλες τρομαχτικές,άλλες είναι κουρασμένες και άλλες σχολαστικές...
Πίστεψε το είσαι μια από αυτές....
Ανθρώπινα κατασκευάσματα βλαβερά...Για τους ίδιους τους ανθρώπους,και 'μεις σαν τους ηλίθιους θαυμάζουμε τους κοπους τους στηρίζουμε το έργο τους...Στο τέλος κράζουμε τους ίδιους...Τους ίδιους!
Θέλω να δώσω ένα τέλος στην αδράνεια..Ναι!
Γιατί βαρέθηκα και σιχάθηκα..
Πρέπει να δώ κινητοποίηση... Βαρέθηκα,χάζεψα...Ναι!
Όχι άλλη φασαρία,όχι άλλη φασαρία!
Ώσπου δεν άντεξα και τρελάθηκα.....>>



Bοο!
Αγεφυρωτο κενο μεταξυ θεωριας και πραξης. Αγεφυρωτο κενο γενικα. Εχεις να δεις ηλιο 4-5 μερες! Αχωριστο δεσιμο εσυ κι οι αυπνιες, απο τοτε που θυμαμαι να γραφετε (απο κοινου παντα) dalmo + insomnia = l.f.e. ..'Πιλα! Λες κι εχεις μαζεψει την ενεργεια ολων εκεινων που συναντουσες καθημερινα και 'λεγες οτι σου μοιαζουν περισσοτερο με ζομπι.. Τι θα γινει με σενα γαμωτη σου. Σ'εχω σιχαθει, δεν υπαρχεις. Τα χεις ξεχασει ολα πια. Καναμε ονειρα, ειχαμε στοχους, δημιουργουσαμε, αλλαζαμε, χρωματιζαμε. Ηθελες λεει να εχεις γεματη ζωη, δε την παλευες αμα δεν καταπιανοσουν μονιμως με κατι δημιουργικο, κατι που να σε γεμιζει.
Ησουνα στη φαση ''τι μερα ειναι σημερα, γνωριζεις; μπα. κι η σωστη απαντηση ειναι μια μερα που δεν θα 'ρθει ποτε ξανα''. 
Τα ΄χεις γαμησει ολα. Ειμαι κι εγω εδω ρε. Εγκλωβισμενη μεσα σου και με πνιγεις ρε. Τοτε ηταν εκεινο, μετα εσκασε κι εκεινο, μετα ηταν αντικειμενικα δυσκολη περιοδος, μετα επρεπε να (με) ξαναβρεις λιγο τον εαυτο σου και τωρα εχουν τελειωσει ολα κι εσυ κολλημενη στη μιζερια, στην αηδια. Ειμαι κι εγω εδω κι εγω θελω να ζησω και σε βαρεθηκα. Τιποτα, zero. Αδρανεια και παραιτηση απ'ολα. Δεν ειναι ζωη αυτη, αλλα τελικα αυτη ειναι η ζωη σου. Κι εγω εχω βαρεθει τη ζωη μου να ειμαι το ιδιο προσωπο με 'σενα, να εξαρτωμαι απο 'σενα. Με κρατας τοσο πισω. Θελω να σε δεσω σε μια καρεκλα και να σε γεμισω μωλωπες. Μου badtripαρεις την ψυχη, χωρις πλακα.
 Και μετα μου λες αγαπαμε λιγο. Ξεκολλα λιγο.  Ανασκουμπωσου, παρε τα πανω σου και.. κανε κατι στη ζωη σου! Δε σε μπορω αλλο ρε, σταματα να μου κανεις κακο, σταματα να μην υπαρχεις, σταματα, σταματα, εξαφανισου! Το καταλαβαμε, τα φρουτα καποια φαση σαπιζουν, ειναι και το καθενα στην εποχη του. Αλλα εσυ το χεις παραχεσει, το ζεις με δικο σου τροπο, εχεις πεσει σε alltimία ναρκη. Γιατι γλυκεια μου; Τι θες? Να σε παρω απο το χερακι? Ελα, αγαλι αγαλι. Παρε μια αγγαλια. Ηρεμα κι ωραια, επεστρεψε στη ζωη. Αγκαλιασε τον ηλιο, νιωσε την ενεργεια του. Τις ωρες που λυνονται τα προβληματα εσυ κοιμασαι. Νταξι, κι εγω πιστευω οτι τα πιο ωραια πραγματα συμβαινουν νυχτα. Τ'αστερια ομως, που ειναι η δυναμη σου, κι αυτα ο ηλιος τα φωτιζει, τι νομιζες; 
Ξεμπερδευε.. Εισαι μια εγωκεντρικη αηδια.. Σαχλαμπουρδα.., νιωσε!
Νιωσε λιγο, ρε!  Πρεπει ν'αποκτησεις καινουριες φιλες. Πρεπει να κανεις φιλη σου την αυτοπειθαρχεια, τη θεληση, την προσπαθεια και την ορεξη. Νωχελεια, απραξια, ανια και αυπνια ειν'εχθροι μας.
 Ε, καλε μου εαυτε;


 

5 σχόλια:

  1. Πάρε τον εαυτό σου από το χέρι και βγαλ'τον έξω επειγόντως. Εκεί θα βρει αυτό που ψάχνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επειδής όταν πατώ να σου στείλω μεηλ, βγάζει ένα θέμα με το άουτλουκ, δεν μπορώ να πάρω τη διεύθυνσή σου για να σου πω αυτό που θέλω! τι θα γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. dalmo.fraoules@gmail.com
    αλλα τι ειναι το αουτλουκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή